Gå til hjemmesiden

Online bedømmelser er vigtige

Bedømmelser er vigtigere nu end nogensinde før. Bedømmelser er ofte af afgørende betydning i beslutningsprocessen, hvad enten det drejer sig om at reserverer plads i en restaurant, at shoppe online eller at vælge campingplads. ACSI vil derfor gerne sammen med dig sørge for, at endnu flere campister efterlader en bedømmelse på Eurocampings.eu. Dette er ikke blot nyttigt for campisterne, du nyder også godt af at have gode, aktuelle bedømmelser på ACSIs websites. En måde, hvorpå du kan sørge for at få flere bedømmelser i denne sæson , er ved at gøre brug af ACSI review display.

Review display

Den inspektør, der kommer på besøg hos dig til sommer, tager et lille review display med flyers med. Dette display kan du placere i din reception. Campister kan så tage en flyer og bliver på denne måde påmindet på campingpladsen og derhjemme om at skrive en bedømmelse.

Vind!

Via review displayet har såvel campisterne samt campingpladserne mulighed for at vinde en pris. Campister, der skriver en bedømmelse på Eurocampings.eu på grund af flyeren, deltager i konkurrencen om at vinde en iPad.

Banner (til en værdi af € 350)

Blandt de campingpladser, der deltager i denne kampagne, vinder den campingplads, der i sin region har fået de fleste bedømmelser, en banner på Eurocampings.eu´s regionside (til en værdi af € 350). Læs kampagnebetingelserne for at få yderligere information herom.

ACSI Times

Naturligvis er der mange forskellige måder at få campisterne til at skrive en bedømmelse på. Du kan læse alt om dette emne i ACSI Times, som udkommer til foråret.

Kampagnebetingelser

Den campingplads, der i sin region har fået de fleste godkendte bedømmelser, vinder et banner på regionsniveau på Eurocampings website. Dette banner vil bliver vist i to uger. For at kunne vinde prisen, skal campingpladsen formå at skaffe sig flere end tyve godkendte bedømmelser.

I det nedenstående stykke tekst står alle kampagnebetingelserne:

Generelt

  • Kampagnen løber fra d. 1. marts 2018 til og med d. 21. december 2018.
  • Campingpladser må ikke selv skrive bedømmelser af deres egen campingplads. Hvis der opstår tvivl, har ACSI ret til at udelukke campingpladsen fra yderligere deltagelse. Alle andre bedømmelser, der er skrevet inden denne kampagne startede, bliver i så fald også fjernede.
  • Dobbelte bedømmelser tæller kun med en enkelt gang og bliver kun publiceret en enkelt gang.
  • Det antal bedømmelser, der bliver telt med, er det antal bedømmelser, der er blevet publiceret på websitet, efter at kampagnen er startet, og hvor kampagnekoden er oplyst. Bedømmelserne skal yderligere leve op til vores generelle regler for at skrive en bedømmelse og skal godkendes af os.
  • Der bliver maksimalt udloddet 425 bannere blandt de campingpladser, der har samlet tyve eller flere godkendte bedømmelser via deltagelse i denne kampagne. Campingpladsen, der har de fleste godkendte bedømmelser i sin region, vinder banneret. Per region bliver der udvalgt en enkelt vinder.

Bekendtgørelse af vinderen

  • Trækningen finder plads fredag d. 21. december 2018.
  • Hvis flere campingpladser har det samme antal bedømmelser i den samme region, vil der blive trækket lod mellem dem for at finde vinderen.
  • En eventuel lodtrækning for at finde vinderen sker på upartisk vis ved hjælp af en computerudvælgelse blandt de campingpladser, der er endt med det samme resultat.
  • Resultatet er bindende og kan ikke diskuteres.
  • De vindende campingpladser får besked herom pr. e-mail og har til d. 28 februar 2019 tid til at levere det udbedte materiale, nemlig linket bag banneret.
  • Ved at deltage i kampagnen giver campingpladsen ACSI tilladelse til at bekendtgøre via andre kanaler, hvilke campingpladser, der har vundet.

Prisen

  • Prisen er bundet til campingpladsen og kan ikke videregives eller byttes til penge, tjenester eller produkter.
  • Prisen, som herefter vil bliver kaldt for ‘banneret’, består af et banner, der vil bliver vist på regionsniveau på Eurocampings website.
  • Bannerets format er 300x250 (medium rektangel).
  • Banneret vil blive vist i to uger i juli 2019.
  • Banneret vil blive vist på regionsniveau. Hvis der ikke er en region, vil banneret automatisk blive vist på landsniveau.
  • Banneret indeholder det (primære)foto, der også bliver brugt på campingpladsens detaljeside på Eurocampings websitet.
  • Banneret vil kun blive vist på engelsk på alle Eurcamping.eu´s forskellige sprogversioner.
  • Banneret bliver lavet af ACSI. Det er ikke muligt for campingpladsen at indlevere et selvskabt banner.
  • Campingpladsen skal kun levere et link. Dette link bliver placeret bag banneret. Hvis campingpladsen ikke leverer et link, eller ikke leverer dette til tiden, bliver der i stedet automatisk gjort brug af linket til homepagen på det website, som campingpladsen bruger.
  • Hvis campingpladsen ønsker at måle den effekt som banneret har, så skal campingpladsen selv sørger for, at linket er forsynet med (f.eks.) en UTM-kode.